گزارش تمرين استقلال
 
بهترین ها در انتظار شماست
اخبار روز|اخبار ایران و جهان|عاشقانه|ورزشی|خنده دار
 
 
اولين جلسه تمرين تيم استقلال پس از پيروزي مقابل فولاد از ساعت 15:30 امروز در کمپ مرحوم ناصر حجازي آغاز شد. به گزارش اوج، در اين تمرين امير قلعه نوعي حضور نداشت و ساير اعضا کادر فني تمرين را زير نظر داشتند. *پژمان نوري و احمد جمشيديان اولين بازيکناني بودند که در محل تمرين حاضر شدند. *قبل از شروع تمرين عابديني، نظري و همداني در يک طرف و نوري، جمشيديان و عالمي هم در طرف ديگر تنيس فوتبال بازي کردند. *دکتر ستوده دقايقي با جمشيديان درباره مصدوميتش صحبت کرد. *به رغم برد استقلال در بازي ديروز، تماشاگران زيادي از تمرين آبي پوشان ديدن نکردند. *گوران لاوره در گفت و گو با برخي از خبرنگاران از برخي رسانه ها که خبر زدن پيراهنش به زمين رامنتشر کرده بود گله مند بود و از اينکه قلعه نوعي از وي ناراحت شده بود، اظهار نارضايتي مي کرد. وي در اين باره اظهار داشت:من اصلا پيراهنم را بر زمين نزدم و استقلال را دوست دارم. لاوره سپس در جمع خبرنگاران بر پيراهنش بوسه زد. *جي لويد ساموئل با تاخير در تمرين حضور يافت. *امير حسين صادقي،محمد قاضي،آرش برهاني،خسرو حيدري،حنيف عمران زاده،هاشم بيگ زاده و فرهاد مجيدي در تمرين حضور نداشتند.محمد مهدي نظري هم به محل تمرين آمد اما به اتاق ماساژ رفت. *مهدي رحمتي پس از دقايقي تمرين بر روي نيمکت کنار زمين نشست.جواد نکونام هم که با گرمکن در کمپ حضور يافته بود، به رحمتي ملحق شد و اين دو با هم گفت و گو کردند. *ميرشاد ماجدي،سرپرست تيم استقلال به محض ديدن ليدرهاي باشگاه از آنها بابت سر دادن شعار عليه علي دايي در بازي استقلال مقابل فولاد گلايه کرد.ماجدي خطاب به اين افراد گفت که بارها به آنها تاکيد شده بود عليه دايي شعار سر ندهند ولي آنها از اين کار سر باز زدند. *يک پرچم نسبتا بزرگ از سوي هواداران استقلال در برازجان و گناوه در کمپ نصب شده بود. *افشين حاجي پور،بازيکن پيشين تيم استقلال تماشاگر تمرين آبي پوشان بود.وي مورد استقبال ميرشاد ماجدي قرار گرفت. *استقلالي ها در هواي سرد تهران با پيراهن آستين کوتاه تمرين کردند و همين مساله باعث شد سرپرست استقلال در تماس با شرکت توليدي پوشاک آبي ها از آنها بخواهد سريع تر البسه زمستاني را تحويل دهند. *اندرانيک تيموريان زير نظر مجيد صالح به صورت جداگانه تمرين کرد و سپس در اختيار مربي بدنساز تيم قرار گرفت. *منصور پورحيدري تماشاگر تمرين بود. *اکثر حاضران در تمرين درباره بازي ال کلاسيکو صحبت مي کردند و کري مي خواندند. *بازيکناني که مقابل فولاد در ترکيب اصلي به ميدان رفتند و در تمرين حضور داشتند جدا از سايرين تمرين کردند و زودتر از کمپ رفتند.


درباره وبلاگ

تیم وبلاگ نویسان ما سعی دارن بهترین هارو واسه شما فراهم کنن.پس اگه از مطلبی خوشتون نیومد لطفا ب بزرگی ما ببخشید... دوستون داریم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Best For YoU و آدرس bro2net.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.با تشکر.(عمو مهرداد)